S
Sürekli İyileştirme Komisyonu
1.AMAÇ
Bu komisyonun amacı; eğitim programının amaçlarını, program çıktılarını, eğitim programı ile ilgili birimler ve komisyonlar tarafından dönemlik ve yıllık olarak sunulan raporları değerlendirmek, komisyonlar, öğretim elemanları, öğrenciler, idari personel tarafından iletilen uygunsuzlukları belirlemek, uygunsuzluklara yönelik çözüm yolları aramak, iyileştirme süreçlerini planlamak, uygunsuzlukları ortadan kaldırmak için düzeltici ve önleyici faaliyetler planlamak, uygulamak, sonuçlarını değerlendirmek ve ilgili kişi, birim, kurum ve komisyonlarla paylaşmaktır.
2. FAALİYETLER
- Birim, komisyon ve bölüm başkanlığından gelen dönemlik ve yıllık raporları, program amaçlarını değerlendirmek ve üst kurula sonuçlarını bildirmek.
- Düzeltici ve önleyici faaliyetler planlamak ve gerekli iyileştirme faaliyetlerini geliştirmek.
- Bireysel öneri sisteminden gelen önerileri takip etmek ve gerekli iyileştirme faaliyetlerini geliştirmek.
- Dilek ve öneri formundan gelen önerileri takip etmek ve gerekli iyileştirme faaliyetlerini geliştirmek.
3. KOMİSYONUN ÇALIŞMA ŞEKLİ
- Akademik yıl süreci içerisinde aylık olarak ve gerekli görüldüğü durumlarda toplantı düzenler.
- Dilek ve öneri formundan gelen önerileri haftalık olarak takip eder.
- Bireysel öneri sisteminden gelen önerileri günlük olarak takip eder.
- Dönem ve yıl sonu komisyon, birim ve bölüm başkanlığından gelen raporları değerlendirir.
- Düzeltici ve önleyici faaliyetlerini, DÖF sürecine göre gerçekleştirir.
- Komisyon iş akışı aşağıdaki şemada gösterilmiştir.
4. KOMİSYON BAŞKANI VE ÜYELERİ
Prof. Dr. Melahat AKGÜN KOSTAK (Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği Anabilim Dalı)
(Başkan)
Komisyon Üyeleri:
Doç.Dr. Seher ÜNVER (Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Anabilim Dalı) (Başkan Yardımcısı)
Doç. Dr. Eylem PASLI GÜRDOĞAN (Hemşirelik Esasları Anabilim Dalı)
Arş. Gör. Burcu USLU (Hemşirelik Esasları Anabilim Dalı) (Sekreter)
Öğrenci Sena Nur İKTU
Öğrenci Figen KARA
Öğrenci Semanur ÇETİN
Öğrenci Cansel GÜLŞEN
5. DOKÜMANLAR
- · SÜİK-P-02: Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler Prosedürü
- · SÜİK-F-01: Düzeltici ve Önleyici Faaliyet Talep Formu
- · SÜİK-F-02: Dilek ve Öneri Formu
- · SÜİK-F-03: Müfredat ve Eğitim Komisyonu Değerlendirme Formu
- · SÜİK-F-04: Ölçme Değerlendirme Komisyonu Değerlendirme Formu
- · SÜİK-F-05: Risk Değerlendirme Komisyonu Değerlendirme Formu
- · SÜİK-F-06: Yatay-Dikey Geçiş ve İntibak Komisyonu Değerlendirme Formu
- · SÜİK-F-07: Sosyo-Kültürel ve Eğitsel Faaliyetler İzleme Birimi Değerlendirme Formu
- · SÜİK-F-08: Kariyer Planlama Birimi Değerlendirme Formu
- · SÜİK-F-09: Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Birimi Değerlendirme Formu
- · SÜİK-F-10: Mezun İzleme Birimi Değerlendirme Formu
- · SÜİK-F-11: Fiziksel Altyapı Değerlendirme Formu
- · SÜİK-F-12: Parasal Kaynakların Kullanımı Değerlendirme Formu
- · SÜİK-F-13: Danışman Öğretim Elemanı Mentörlük Uygulaması Değerlendirme Formu
- · SÜİK-F-14: Sürekli İyileştirme Komisyonu Değerlendirme Formu
- - SÜİK-F-15: Kadro İyileştirme Kriterleri Değerlendirme Formu
- · SÜİK Değerlendirme Alanları
- -SÜİK Eğitim Süreci Eylem Planı